پنج نفری که در بهشت به ملاقاتت می آیند.(میچ آلبوم)

پنج نفری که در بهشت به ملاقاتت می آیند ٬ یکی از بهترین کتابهایی بود که تا حالا خوندم!این کتاب رو خیلی وقت پیش خریدم ٬نوشته ی میچ آلبوم هست که قبلن سه شنبه ها با موری رو ازش خوندم و خیلی راضی بودم! 

حالا دیگه کار این نویسنده رو قبول دارم! 

کتاب پنج نفری که در بهشت به ملاقاتت می آیند رو به خاطر کتاب خونی ِ گروهی ای که با  بچه ها داریم ٬خوندم.قرارمون بر این بود. 

 

این کتاب سرگذشت یک نفر به نام ادوارد هست که تو همون فصل اول می میره...بعد به بهشت میره و ۵ نفر از کسانی رو که در این دنیا حتی نمیشناختتشون رو ملاقات میکنه.چون این ۵ نفر با وجود کمرنگ بودن در ظاهر٬نقش مهمی رو در زندگیِ اِدی گذاشتند. 

 

دوباره نمیخوام کتاب رو تعریف کنم.فقط یک چشمه هایش رو مینویسم که شما رو به خوندنش(اگه نخوندین تا الان) ترغیب کنه: 

 

 

*هیچ داستانی به تنهایی نمی نشیند.گاهی داستان ها در گوشه هایی به هم برمیخورند و گاهی اوقات کاملا یکدیگر را می پوشانند٬مانند سنگ های بستر یک رودخانه

 

**مورد عجیب بنجامین باتن رو یادتونه؟جایی که دِیزی تصادف کرد؟وقتی تموم اتفاقات پشت سر هم رخ دادند و همگی دست به دست هم باعث شدن دِیزی با برخورد به یک ماشین خورد شه!این هم همون طوره تقریبن....یا دایره زنگی...اونم برای من یه همچه حالتی داشت. 

 

این کتاب پر از فلاش بک و فلاش فوروارده!نویسنده برای به دست دادن صحنه ٬هر یک فصل در میون یک بار به گذشته و حال یا آینده بر میگرده.این از خصوصیت نوشته های میچ آلبومه. 

 

* عشق مانند باران٬میتواند بر دو زوج ببارد و خیس لذتشان کند.اما گاهی مواقع ٬زیر حرارتِ خشم زندگی ٬عشق سطحی خشک میشود و باید از زیر پروردانده شود ٬به ریشه هایش رسیدگی شود ٬تا زنده بماند

 

 

این کتاب خیلی قشنگه. 

 

 

نظرات 13 + ارسال نظر
شیرین پنج‌شنبه 25 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 09:17 ق.ظ http://www.riyzishirin.blogsky.com

وب خوبی داری...
به وبلاگ منم سر بزن ونزرت رو بگو لطفا
مر۳۰

سینا پنج‌شنبه 25 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 12:46 ب.ظ http://sina72.blogfa.com

سلام
دیگه این کتاب رو نخوندم حتما میگیرمش .
پیشنهاداتتم که قبول دارم .
راستی از کافکا کتاب خوندی ؟

سلام.حتمن بخون.امیدوارم خوشت بیاد.نه متاسفانه.فعلن دو تا کتاب بعدیم از داستایوسکی و امیلی برونته ست.از کافکام گیر میارم باشه.

اقاقیا پنج‌شنبه 25 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 12:48 ب.ظ http://www.samfouni.blogfa.com

سلام ...
این کتاب رو تازه گرفتم و دارم می خونم ... سه شنبه ها با موری رو هم با همین گرفتم ولی هنوز شروع نکردم ...
به نظر منم میان فصل های گذشته اش خیلی جالبه ...

آره میدونم.تو هم جز همون بچه هایی هستی که نوشتم.تو هم دوست کاغذی هستی.سه شنبه ها با موری قشنگه.برا من که اینطوری بود.آره..این میان فصل ها نشون دهنده ی اینه که نویسنده ش میچه!

امیررضا تجویدی پنج‌شنبه 25 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 02:23 ب.ظ http://www.amir-tajvidi.persianblog.ir/

چقدر کتاب خواندی تو دختر؟!
همه را اخیرا خوانده ای؟

برادر جان!اسم وب هست:هرکتابی که میخوانم.یعنی میخونم وقتی تموم شد مینویسم راجع بهش.

بهروز صادقی پنج‌شنبه 25 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 04:35 ب.ظ http://www.behroozesadeghi.blogfa.com

خودت نمی نویسی؟

چرا ولی غیر حرفه ای می نویسم.قابل خوندن نیست ولی!

امید پنج‌شنبه 25 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 07:10 ب.ظ http://nava1404.blogfa.com

سلام


عالی بود.هم جملات خوبی رو انتخاب کردید هم خوب ازش نوشتید.

سادگی ش و تازگی ش رو خیلی دوست دارم.
آره سه شنبه ها با موری یه داستان لطیف و آروم و روون و دوستداشتنی یه.البته من فیلمش رو دیدم .هنوز کتابش رو نخوندم.

سلام!
مرسی
اسم فیلمش چیه؟

خودم پنج‌شنبه 25 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 09:08 ب.ظ

وبلاگ مفیدی داری!
اصلا وبلاگ خیلی مفیدی داری!
خیلی خیلی مفیده! واقعا مفیده!
اصلا خیلی خیلی از خوب بهتره وبلاگت!!! باور کن! خودت خبر نداری!!

(قابل توجه نفر قبلی )


حالا بی شوخی وبلاگ مفیدی داری! :p

نمک
نمک دون
سفیددونه
نمک!
شکر
شیرین
پارادوکس
خوشمزه
تو چته؟!:پی

زهرا جمعه 26 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 12:24 ق.ظ http://zakhmiyeandishe.blogfa.com/

باره اوله بت سر میزنم
سابقا خیلی کتاب میخوندم اما الان خیلی پر مشغله ام و واقعا انقدا وقت کتاب خوندن ندارم اما این یکیو امتحان میکنم امیدوارم ارزش وقتی که صرف میکنم داشته باشه

منم امیدوارم!:)

بهروز صادقی چهارشنبه 31 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 12:52 ب.ظ

۱.ایرانی چی؟نمی خونی؟
۲.نوشته های خودت غیر قابل خوندنن یا غیر حرفه ای؟!

چرا اتفاقن کتابی که الان راجع بهش میخوام بنویسم ایرانیه!
۲.نوشته هام...نمیدونم!
غیر قابل خوندن نیستن مسلمن(دیگه نه تا این حد!)
ولیچون غیر حرفه ای هستن مایل نیستم کسی بخونه!!

هومن پنج‌شنبه 21 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 05:34 ب.ظ

اتفاقا منم کتاباشو خوندم و سبک اونو خیلی دوست دارم و کاملا باهات موافقم مرجان.

بهاره شنبه 10 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 04:07 ب.ظ http://g0lbahar.blogsky.com/

سلام ...وبلاگ قشنگی داری
منم از خوندن این کتاب واقعا لذت بردم
موفق باشی

ارغنون چهارشنبه 26 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 03:56 ق.ظ http://arghanoon53.blogfa.com/

سلام مرجان خانم گل
داشتم میچ آلبوم را سرچ می کردم که به این بوستان(به قول بزرگواری) رسیدم .
با اجازه شما ؟ برای این که گمتون نکنم ، شما را به لیست دوستان اضافه کردم .
منم تا به حال 4 اثر این نویسنده رو خواندم
سه شنبه ها با موری .
5نفری که در بهشت به ملاقاتت می آیند .
برای یک روز بیشتر .
ایمان داشته باشیم.
جایی خواندم که این نویسنده کم کاره و کلا 6 کتاب تا کنون نوشته . اگه از 2 تای دیگه خبر پیدا کردید ، ممنون می شم منو هم خبر کنید .
از آشنایی با شما خوشحال شدم

من متاسفانه از این نویسنده فقط همین دو کتاب رو خوندم
ولی اگه یک وقتی جدای این چهارتا کتابی ازش دیدم یا شنیدم خبرت میکنم!

فردین پنج‌شنبه 30 آبان‌ماه سال 1392 ساعت 03:25 ب.ظ

مرجان خانم تبریک می گم
معرفی کتاب های خوب و اشاره به خصوصیات اونها خیلی به دوستان دیگه کمک می کنه تا با انگیزه بیشتر به سمت اون کتاب برن.
منم هم یه زمانی تصمیم گرفتم بودم که خلاصه ایی از کتاب هایی رو که خونده بودم رو تو وبلاگم بگذارم ولی خوب بدلیل مشغله نتونستم ولی شما خیلی خوب این کار رو انجام دادین وتا حدی منصرف شدم از کارم.

ای بابا

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد